مشاورین املاک،خرید،فروش،آپارتمان،ملک،زمین،کلنگی،ویلایی،تجاری
021-88331880

سازنده رستوران معلق در تمام کشور

کد ملک : 844113

قابل توجه مراکز تفریحی،گردشگری،توریستی،سرمایه گذاران،هتل هاو رستورانهای بزرگ ،انبوه سازان و پیمانکاران و...
شرکت پاسارگاد طراح و مجری رستوران معلق در سراسر ایران آماده همکاری در زمینه تجهیز و برپایی رستوان معلق می باشد.رستورانهای معلق یا آسمانی برای افرادی که خواهان صرف غذا به همراه هیجان هستند بسیار مناسب است.تاکنون بیش از 10 رستوران آسمانی در شهرهای مختلف جهان افتتاح شده است نحوه کار این رستوران ها به این ترتیب است که محفظه رستوران در سطح زمین قرار می گیرد و توسط قرقره های مکانیکی و بالا برنده ها به سوی بالا به حرکت در می آید و تا ارتفاع 50 تا 100 متر از سطح زمین ثابت می گردد. این حرکت به سرعت انجام می گیرد و در مدت 2 دقیقه مهمانان بر فراز آسمان خواهند بود. در این رستوران امکان پخش موسیقی وجود دارد و نور پردازی شبانگاهی نیز بر جذابیت های موضوع خواهد افزود.
صندلی های این نوع رستوران کاملا ایمن بوده و مهمانان با کمربندهاای محکم به صندلی ها بسته می شوند.صندلی ها تا 180 درجه امکان چرخش دارند.بشقاب،چنگال،قاشقها بنحوی تعبیه شده اند که کاملا روی میز ثابت می مانند.و از بالا به پایین پرتاب نمی شوند.معمولا این رستورانها از صبح تا شب آماده پذیرایی از مهمانان هستند.صبحانه،نهار، شام و صرف چای و قهوه ،مهمانی های رسمی و عروسی و حتی دسترسی به سرآشپز ،مهماندار و اینترنت نیز در این رستورانها مهیا شده است.
از ویژگی های ممتاز این رستورانها وجود دستگاههای سرمایشی و گرمایشی ،تلوزیون ،دسترسی به اینترنت و تلفن و دیگر وسایل راحتی میهمانان فراهم شده است.وزن کل میز در این رستورانها از 7 تا 10 تن متفاوت است.قابلیت چرخش 180 درجه دارد و یک جرثقیل 120 تنی که دارای پنج بازو است این رستوران ها را بالا می برد.هزینه میهمانان در این رستوران متغیر است و عملا بستگی به سفارش نوع غذا دارد.خاویار،ماهی سالمون،سالاداوکا، کباب و استیک گوشت با بهترین ادویه و زعفران از غذاهای لوکس و رایج در این قبیل رستورانها است.
رستوران پیشنهادی این طرح دارای یک آشپزخانه و دفاتر مدیریت روی زمین بوده و شامل محموطه جهت نصب تجهیزات بالابرنده ،محلی برای استقرار میز سرو غذا و تاسیسات جانبی و... می باشد.
از جمله شهرهایی که این قبیل رستورانه را دارند می توان آمینیز فرانسه،بارسولنا،بروکسل، بوداپست،دوبی ،هلسینکی ،لاس وگاس ،لندن،سوفیا ،ژوهانسبورگ و تورنتو اشاره کرد.
نرخ بازده داخلی 50% و دوره بازگشت سرمایه 2 سال و 10 ماه تقریب زده می شود و حداقل متراژ زمین 500 متر است.
استقبال فراوان و جذب توریست رستورانهای معلق در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته است. حتی به گزارش ایسنا،زمانی که عربستان رستوران معلق را افتتاح کرد،گردشگران را بسوی جده کشاند و با هتلهای این شهر به رقابت پرداخت.
رستوران معلق را می توان توسط 3 روش (سازه طراحی شده -جرٍقیل-تاور کرین) بلند کرد.قابل ذکر است که سازه طراحی شده از جنس تاور مطمئن تر و اقتصادی تر از جرثقیل است و هزینه پایین و سودآوری بیشتر و مقاومت و ضریب اطمینان بالایی دارد.
هزینه ساخت،حمل و نقل و اجرا سازه بلند کننده و سازه رستوران معلق و هزینه حمل و نقل و آموزش کارکنان و... یک میلیارد و دویست میلیون تومان است.رستوران معلق فقط در راستای عمود بالا و پایین می رود.و حرکت جانبی ندارد.دو نوع رستوران معلق جلسه ای و لژدار وجود دارد. رستوران طراحی شده 35 نفر ظرفیت دارد.
منطقه آزاد کیش از این نوع رستوران معق حمایت می کند و اگر کسی رستوران معلق را در کیش راه اندازی کند:
1-زمینی در جنوب کیش در اختیار آن می گذارد.
2-از مالیات معاف می شود.
3-تمام مجوزهای مربوط به ان را صادر می کند. و همچنین منطقه آزاد تجاری بندر انزلی نیز حمایتهای خود را از راه اندازی رستوران معلق در آن مکان عنوان کرده. این یک فرصت ویژه برای سرمایه گذاران می باشد و سرمایه گذاران می توانند صاحب یکی از رستورانهای توریستی و بکر با درآمد ماهیانه 150 میلیون تومان بشوند.
شماره تماس:09148365519

قیمت مترمربع :000 تومان
قیمت کل: 000 تومان
ملک جهت :مشارکت در ساخت
تاریخ آگهی : 1394/01/11
اعتبارآگهی : 1403/08/16

مشخصات مکانی
کشور
ایران
استان
تهران
شهر
تهران
منطقه
مشخصات کلی
نوع ملک
اداری تجاری
موقعیت ملک
نامشخص
تعداد طبقات
0
تعدادواحد
0
سن بنا
0
نما
متراژ زمين
0
طول بر
0
تراکم
0
مشخصات واحد
زیربنا
0
شماره طبقه
0
تعدادخواب
0
آشپزخانه
سرویس بهداشتی
کفپوش
تعدادخط تلفن
0
امکانات واحد
                             
                                

     
مشخصات ملک
مالک مسکونی
اجاره
تخلیه
محل سکونت مالک
وضعيت سند :
تنظيم کننده :

اطلاعات آژانس
نام آژانس
کاربران سايت
تلفن
نشانی
وب سایت:
ایمیل: